• شناسه : 4891
  • 07 آوریل 2021 - 9:10
همراه با اقدامات رفاهی سازمان عمران؛ آغاز پروژه احداث پارک محله در شهرک زعفرانیه
همراه با اقدامات رفاهی سازمان عمران؛ آغاز پروژه احداث پارک محله در شهرک زعفرانیه

همراه با اقدامات رفاهی سازمان عمران؛ آغاز پروژه احداث پارک محله در شهرک زعفرانیه

به گزارش شهرآشوب به نقل از روابط عمومی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مرکز مازندران، با تلاش و همت مسئولانه تیم های عملیاتی سازمان عمران شهرداری ساری، سلسله طرح های احداث پارک محله در این شهر با عملیات احداث پارک در شهرک زعفرانیه به مساحت حدود ۸۰۰ مترمربع آغاز شده است. این طرح رفاهی […]

به گزارش شهرآشوب به نقل از روابط عمومی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مرکز مازندران، با تلاش و همت مسئولانه تیم های عملیاتی سازمان عمران شهرداری ساری، سلسله طرح های احداث پارک محله در این شهر با عملیات احداث پارک در شهرک زعفرانیه به مساحت حدود ۸۰۰ مترمربع آغاز شده است.

این طرح رفاهی و خدماتی که بمنظور تامین اوقات فراغت شهروندان ساکن و افزایش سرانه فضای سبز عمومی و همچنین گسترش ایجاد فضای دلپذیر برای خانواده ها در دستور کار اجرایی سازمان عمران قرار دارد، هم اکنون در مراحل زیرساختی با نقشه برداری، خاکبرداری، تسطیح و رگلاژ و محوطه سازی در حال جریان است.

با تاکید حمیدرضا مرادی سرپرست شهرداری مبنی بر کیفی سازی احداث پارک محله در نقاط هدف و نظارت مستمر مرتضی بربسته رئیس سازمان عمران در تحقق این منشور بهره وری، تلاشگران این سازمان در معاونت فنی و دفترفنی منطقه ۲ از هیچ کوششی جهت رعایت استانداردها دریغ نمی کنند.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان عمران شهرداری ساری، این گزارش در مراحل پیشرفت فیزیکی پروژه ی مذکور بروزرسانی خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*