• شناسه : 4881
  • 27 مارس 2021 - 9:46
منشور مقام معظم رهبری، راهبرد سازمان عمران شهرداری ساری در سال ۱۴۰۰
منشور مقام معظم رهبری، راهبرد سازمان عمران شهرداری ساری در سال ۱۴۰۰

منشور مقام معظم رهبری، راهبرد سازمان عمران شهرداری ساری در سال ۱۴۰۰

وی با اشاره به دستور و تأکید حمید رضا مرادی سرپرست شهرداری مبنی بر راهکارهای قابل عمل در توانمندسازی سازمان عمران به منظور گسترش فعالیت های عمرانی شهر ساری، تصریح کرد: تدارکات لازم اداری، پشتیبانی و حقوقی در راستای شتاب بخشی پروژه های بزرگ پل تا پل و فاز سوم ابن شهرآشوب در دستور کار قرار می گیرد

به گزارش شهرآشوب به نقل از روابط عمومی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری، رئیس این سازمان در اولین روزهای سال ۱۴۰۰ گفت: با همّیت و وحدت کامل کارکنان به دنبال آغازی قدرتمندانه در اجرای پروژه های عمرانی هستیم.

مرتضی بربسته در جمع معاونان و مسئولان واحدهای عملیاتی این سازمان اظهار داشت: با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار سال جدید به نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، برنامه ریزی مسنجم اجرایی را برای پیشبرد طرح های عمرانی جدید اتخاذ خواهیم کرد و باید به گونه ای عمل کنیم که افکار عمومی بیش از پیش بر روی ظرفیت های سازمان عمران حساب باز کنند.

وی با اشاره به دستور و تأکید حمید رضا مرادی سرپرست شهرداری مبنی بر راهکارهای قابل عمل در توانمندسازی سازمان عمران به منظور گسترش فعالیت های عمرانی شهر ساری، تصریح کرد: تدارکات لازم اداری، پشتیبانی و حقوقی در راستای شتاب بخشی پروژه های بزرگ پل تا پل و فاز سوم ابن شهرآشوب در دستور کار قرار می گیرد و بدین منظور با استفاده از پتانسیل های قانونی دوایر ذیربط در مجموعه شهرداری ساری نسبت به رفع موانع اجرا گام بر می داریم.

این مسئول در سازمان عمران لزوم استفاده بهینه کارکنان از منابع موجود و استفاده از راهکاهای خلّاقانه در روند تولیدات و اجرای پروژه های محوله را حائز اهمیت دانست و خاطر نشان کرد: این مولفه راهبرد سازمان عمران در افزایش بهره وری خواهد بود که قطعاً با کار و تلاش مستمر در اذهان کارکنان نهادینه تر نیز می شود.

بربسته در پایان خاطرنشان کرد: در آینده ای نزدیک چندین طرح جدید عمرانی در حوزه رفاه شهروندی در محلات هدف برای سازمان عمران تعریف می شود که قطعاً می تواند آغاز منسجم فعالیت های این سازمان در خدمات رسانی مطلوب به مردم شهر ساری باشد.

رئیس سازمان عمران در پایان پیرامون بحث انتخابات نیز متذکر شد: سازمان عمران ماهیت کاملاً عمرانی و خدماتی دارد و به هیچ عنوان خود را درگیر مسائل انتخاباتی نمی کند چرا که اعتقاد داریم این عملکرد ما در حوزه اجرایی است که باعث تعالی سازمانی و پیشرفت شغلی نیروها می شود و پرداختن به بحث انتخابات، تلاش های مجموعه را به حاشیه خواهد برد.

اخبار جدید از پروژه های این سازمان به صورت آنلاین از طریق این رسانه، کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام به آدرس sazmanomran_sari@ اطلاع رسانی خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*